Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ


Το ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ δημιουργήθηκε έτσι απλά, χωρίς σκέψη, χωρίς πρέπει.
Μόλις είχα τελειώσει το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο MEA CULPA, που είναι μια αληθινή ιστορία και γραμμένη σε πραγματικούς χρόνους.
Μόλις έγραψα τη λέξη τέλος, ένιωσα ένα κομμάτι μου να λυπάται για το τέλος των ηρώων μου.
Όλοι μου έλεγαν να ξεκινήσω γρήγορα το δεύτερο βιβλίο για να απεμπλακώ από τη συναισθηματική φόρτιση του πρώτου.
Έτσι ένα πρωί κάθησα στον υπολογιστή μου και ξεκίνησα.
Η ιστορία γράφτηκε μόνη της, σαν μια μαγική δύναμη να κινούσε τα δάχτυλά μου. Δε με ταλαιπώρησε, δε με βασάνισε, δε με προβλημάτισε.
Αυτό που μου άφησε στο τέλος ήταν ένα γλυκό χαμόγελο.
Εύχομαι να σας κρατήσει συντροφιά αυτόν τον κρύο χειμώνα με την ακαταμάχητη μυρωδιά του, τη βελούδινη γεύση του και το μαγικό χρώμα του.
Ένα γράμμα και ένα φλυτζάνι ΤΣΑΙ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ μπορεί να αλλάξει και τη δική σου ζωή.
Έρχεται τον Δεκέμβριο από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕΝΑΟΝ.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου